umrumdadegil valla klimadan başka bişey çare olmuyor bizim burda 🥴 yıllardır bütün yaz klimayla yaşadığımızdan bağışıklık kazandık sanırım çarpmıyor da 😅 ama başka türlü düşünemiyorum klimalı odadan çıkınca saunaya girmiş gibi oluyorsun her yer yanıyor.. eşimle yürüyüşe çıktık 1 saat önce ve yemin ederim sanki dışarıda gündüz sıcağı vardı öyle bir hava sıcaklığı mevcut 🥲 temmuz ağustosta ne yapıcaz bilmiyorum