Tugcev Merhaba arkadaşlar. Doktorumla tekrar cumartesi görüşeceğim danışamadım o yüzden. Şeker ölçümünü nasıl yapıyorsunuz. Sadece sabah açlık ve tokluk olarak mı, günün diğer saatlerinde de yapıyor musunuz ?
HmerveK Tugcev doktorum sabah kalktığında açlık, kahvaltı yaptıktan sonra tokluk aynı şekilde akşam ve son olarak uyumadan önce dedi. Günde 5 kere☺️Parmaklarım delindi 4 günde 😔ama çok şükür normal çıkıyor🤲🏽
Fasulyeninhikayesi Tugcev doktoruna gidinceye kadar her gun her ogunde aclik tokluk bakmalisin Aclik 90 alti Tokluk 140 alti olmali Yemege basladigin saat 8 ise 9 da ölçüm yaoacaksin cnm yani 1 saat olacak aralarında Bazi dahiliye yada endokrin doktorlari gece olcumude istiyor her gun olmasa bile arada yani saat gece 2 3 gibi istersen saat kur olcum yap saatiylr birlikte not al yani gece sekerine bakiyorlar simdiden saglikli dogumlarimiz bebeklerimiz olsun insallah 🤲🏻🤰🏻
Eflal236 Bende şeker ölçümü yapıyorum sabah öğle akşam açlık ve tokluk olarak not alıp doktora gösterdim bu şekilde devam et dedi hala devam ediyorum
Tugbaaatugbaaa Bende yapıyorum sabah öğle akşam aç tok bide gece 11 de öyle söylemişti doktorum toklari yemekten 2 saat sonra olcuyorum şeker yüklemesi yaptırmadım ama şekerleri yüksek cikiyor
kuzeyozlem Tugbaaatugbaaa Bana da ilk lokmadan 1 saat sonra dedi doktorum, belki yöntemler farklıdır bilemedim.
EA94 Tugbaaatugbaaa normalde öyle fakat gebelerde 1. Saat ölçümü önemli. Gebeliğimin başından beri ölçüm yapıp insülin kullanıyorum.
cLearQueen kuzeyozlem yaa sizin de bazen yüksek cikiyor mu 1.saat tokluk 150 160 arasi gordugum oluyor bazen hem de insulin kullaniyorum Aysii9898
elifozkann Eflal236 benimki de o. Doğru ölçüyormu sanki düşük mü ölçüyor ya burada biri öyle dedi kafamı karıştırdı
HmerveK elifozkann şöyle kanı koyarken oynatmamak gerekiyor çubuğu. Oynattığınız an 160 gözüküyor hassas aletler. Ben anlamadan oynattım 160 gördüm hemen tekrar yaptım 98’di. Dikkat edin siz de☺️
EA94 elifozkann eğer ölçüm aletinizin doğru ölçmediğini düşünüyorsanız hastane diyabet hemşiresi ile eş zamanlı ölçüm yapabilirsiniz.
Dilek2606 Bende sabah ve akşam açlık tokluk ölçüp yazıyorum Azına ilk lokmayı attıktan bir saat sonra tokluk ölçümü şeklinde istendi benden
Dilek2606 cLearQueen diyet uyguluyorum ilk başlarda 166 görmüştüm tokluk en fazla şimdi düzene girdi 140 altı çıkıyo
Tugcev HmerveK o zaman bugün uyumadan önce yapayım bende. En azından yarın gidince sonuçlarımı da paylaşırım dedim. Benimde iyi gidiyor gibi 🤦🏼♀️ teşekkür ederim