07sym07 Ayy Rabbim yardımcın olsun bende tam 28.hafta da yaşadım ölüyordum yürüyemiyorum basamıyorum üstüne çok şiddetli bir ağrı,devlet hastanesine gittim parol serum bile takamayız dediler bende özele gittim iğne vurulmuştum 1 haftaya hafiflemişti canım çok geçmiş olsun