Aleynaz06 Merhaba arkadaşlar ben de pazartesi günü yaptırdım, heyecanla bekliyorum. Sonuçlarınız nasıl? Cinsiyeti öğrendiniz mi?
Aleynaz06 Gamzecikkss Ben de Genoks a yaptırdım, Cumartesiye kadar çıkar dediler bekliyorum bakalım zaman geçmiyor vallahi sizde de öyle mi 🙈
Dilanee qusel Merhaba bende bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum ama bazıları ikili tarama testi ile gitmek gerekiyor diyor rica etsem bilgi verir misiniz aradım ama ulaşmadım hastaneye ilk gebeliğim direkt gidip testi yaptırsam kabul edilir mi ? Yas vs risk olup olmadığı soruluyor mu
Aleynaz06 Flowers5454 ikili test yaptırmadım fetal dna yı tercih ettim, siz hangi firmada yaptırdınız
RHandan Aleynaz06 bence kesin çıkar ben Salı günü kan verdim çarşamba mesaj geldi işleme başlandı diye cumartesi de sonuçları mail attılar
qusel Dilanee açıkçası benim ikili yüksek çıktı diye gittim. İkilimi istedi ama ben size numara vericem bayramdan sonra arayıp sorun bence 0222 239 29 78 dahili: 4440-4458-4680
Aleynaz06 RHandan çok soru soruyorum farkındayım kusura bakmayın lütfen sabırsızlığımdan dolayı sanırım 🙈 maili sabah mı attılar akşam mı, hayır ben her dk maile bakıyorum da kafayı yiyeceğim bu gidişle 😂😂
RHandan Aleynaz06 o heyecanınızı çok iyi anlıyorum bende öyleydim saat 10:40 da gelmiş mail belki sizin diğer kutusuna da düşmüş olur kontrol edin orayıda