Kızlar mart ayında hsg çekildim 2 aydır 1 gun geri geliyordu reglim ama bu ay 6 gun gecikti yarın 7. Günüm sadece 2 gun önce sabah hafif Bi baş dönmesi yaşadım aşırı terlemem var sıcaklardan mi bilmiyorum birde sanki ragl oluyormuş gibi akıntı geliyor oldum diyorum ama akıntı şu gibi böyle olup hamile olan varmi çok istiyorum ama psikiyatri ilaçları kullandığım için bu ay korunduk ama çok şüpheliyim şuan yaa