Sedayznn Merhaba kızlar👋🏻 Ben direk hikayeme geçip uzatmak istemiyorum.. Cuma kontrolüm vardı kontroller sıklaşmıştı gittiğimde bebeğimin suyunun sınırda olduğunu söyleyip yatış verdiler ve bende sancı açılma vs hiç yoktu ve 1de suni sancı verdiler 5e kadar damardan daha sonra o bitti fitil verdiler gece lavaboya kalktığımda fitil düştü ama sancım aşırı fazlaydı ertesi sabah 12 de açılma sadece 4bucuk cm di ve 12de damardan bir sancı daha verdiler o bitti bir tane daha ve artık sancılarım o kadar fazlaydı ki dayanamıyordum Doğumumun en zor yanı suni sancılardı en son 18:25te Doğuma girdim 18:40da bebeğim doğdu Doğum çok kolay geçti 3ıkınmada bebeğim doğdu 👼🏼 Bebeğim anne karnında bol bol kaka yapmış son anda yemiş doğar doğmaz götürdüler midesini yıkadılar ama küveze fln girmedi hemen yanıma getirdiler 1gün yatıp çıktık hastaneden 😊evimizdeyiz miniğim de uyuyor şimdi🥰🥰🥰
Sevgik Sedayznn Gözünüz aydın.Rabbim prensesinizi korumuş, sağlıcakla almışsınız kucağınıza. Allah analı babalı,sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Darısı bize artık 🥰
SevgibiR Sedayznn gözün aydın çok acikmis bebeğin 🙃bı gün bende ultrasona gittim açtım bebek ağzıyla emme hareketi yapiyor bak dedi Dr bana🍼 acikiyo bebisler ya