Bsyaa Kardelen120o oturduğum yerde terliyorum haziran böyleyse temmuz ağustosta ne yapacağız kara kara düşünüyorum 🤦🏻♀️
Pa-2121 Ben sıcağa gelemiyorum ama klima altı da bende baş ağrısı yapıyor hala aktifim ama ara ara halsizlik tutuyor bu haftadan sonra ağırlaşacağım gibi. Mide bulantım başlıyor baş dönmem 😔Rabbim hepimize şifaa göndersin 🙏🏻