Azra_Mom Kızımın adı Azra ben koymuştum şimdi eşim koyacak ama sadece Emirhan ismini beğeniyorum diyor başka seçenek sunmuyor güzel bu arada beğendim ama içime sinsin istiyorum sanki ben daha modern istiyorum Atlas kafama yatıyor sizce daha farklı isimlerde olabilir kızımla uygunda olabilir olmayadabilir onu sorun etmiyoruz en son sen bana liste yap dedi benim listem bu var mı sizin ekleyebileceğiniz isimler Atlas Asil Aslan Oğuzhan Uraz
1prensesannesi__ Azra_Mom bence atlas asil ve aslan olmasin cunku bu aralar cok var o isimlerden cok olmasıda guzel degil uraz guzel bi isim hemde cok yaygin degil yeni yeni yayilmaya baslayan bi isim
Azra_Mom Azra_Mom bu arada 23.haftaya girdik artık bi isim seçmemiz lazım demi kızlar anca alışıcaz bide benim kızım biraz erken doğdu 36 haftalıktı hediyelik kapı süsü filan erken yaptırırım kızımda doğumdan 1 gün önce gelmişti bunlar şansıma bu sefer geçe bırakmam 30 u görünce hemen sipariş veririm zaten belli bir süre veriyor onlarda yani artık ismi belli olsun istiyorum bebek bebek diye seviyoruz hala 😂
Azra_Mom 1prensesannesi__ aynen yaa ama onlar hep çok içime siniyor acaba çok duyuyorum görüyorum diye midir nedir sosyal medyada hele bu isimleri eşim hiç duymuyorum ben diyor mesela 😂
1prensesannesi__ Azra_Mom evet ondan muhakkak sosyal medyadaki bu yil bebekler hepsi atlas isimli cikis takimi yapanlar hep aslan bi iki sene once de asil cok vardı 😂 ama uraz cok guzel cok duyulmadik bi isim ve cok modern
Azra_Mom FyA önerilere açığım başlıkta da dediğim gibi bunlar beğendiklerim yazılmasın diye yazdım ama hiçbirinde net değilim zaten sadece kulağıma hoş geliyor başka isim aklıma yatarsa o da listeme girer 😂
Cisemdnc @Azra_Mom benimde oğlum olucak gibi hissediyorum biz Aşhil koymayı düşünüyoruz isterseniz araştırın
Mavi-deniz Azra_Mom Oğlumun adı Uras şuan bir oğlum daha olucak Atlas koyacağım Asili de çok istedim her ikisinde de eşim sevemedi bi türlü 😇
Azra_Mom Mavi-deniz benim eşimde bunların hepsine negatif ben bunlara çok okeyim onun içine sinsin çok istiyorum kızımda benim kararımla oldu çünkü ama kararı tamamen ona bırakmaya da gönül razı değil o kadar zorluğu çekiyoruz kendim içimede sinsin istiyorum zor vallaha yaa 😂🙈
Zg99 Azra_Mom Güzel isimler bizimde oğlumuz olacak hayırlısıyla 🙏 kuzey, alp , bulut, doruk , mete aklımızda bu şekilde isimler var ama sanırım kuzey olacak 😍🐣