Ceylin07 Kızlar ben hastane için valiz hazırlamıcam herkes valiz hazırlıyor ama bebeğin kendi çantası birde kendime sırt çantası yeterli olur gibi geldi zaten normal doğum olacak gibi 1 gün kalacağız hastane de siz nasıl yaptınız
snowglobe Ceylin07 Normal sezeryan bi fark yok . ikisinde de alınacak şeyler aynı. Ve genelde zaten 1 gece kalınıyo. Dediğiniz gibi yaparsanız sıkış tepiş olursunız. 2. Doğumum var 1 ay sonra yani tecrübeli olarak yazıyorum yine valiz ile gidicem ve emin olun gereksiz fazladan hiç bi şey almadım.
1prensesannesi__ Ceylin07 aslında dogru normal olunca bebek icin 1 takim kendin icin bi takim olsa bez islak mendil yetiyo eskiden boyleydi ben ilk dogumuma 1 tanecik bebek cantasi ile gittim ama simdi daha farkli lohusa takım tac terlik hediyelik kapsüsü bebek icin doktora ayri cekim icin ayri goturuluyo o yuzden bu kadar detayina giren icin valiz daha derli toplu duruyo 😃
Alyadefne Ceylin07 canım o boyuna göre değişiyor. Benim mesela evde çok küçük bavulum vardı o bana ve bebeğe yetti hatta içine birer takım da eşim ve yanımda kalacak diğer çocuğum için koydum ucu ucuna ama yetti yani. Sonuçta en gerekli şeyler belli zaten
Zuzuuss Ceylin07 ilkinde hazırlamıştım bu doğumum için ufak bı çanta yaptım kendime havlu kıyafet bebise iki takım emzik vs de koydum tek sırt çantası ve çoğunu kullanmam bile sadece gerekli şeyleri aldım
Ceylin07 snowglobe bir an aklıma kapı süsü çikolata falan da geldi vazgeçtim valizle rahatça herşeyi koyayım 😀😀
tugcemom_ @Ceylin07 Ben valiz+bebek için aldığım büyük boy çanta vardı onu hazırladım. Ama yinede koyacaklarım var süs eşyaları, çikolata, saç makyaj malzemeleri v.s. bir çanta daha yapacağım
1_zehra Bende oyle dusunmustum sonra tek canta olsun diye en kucuk boy bavula hazirlamaya karar verdim ama ona sigdiramadim 😂orta boy bavul ideal olacak gibi yarin onu hazirlayacagim
Ceylin07 1prensesannesi__ bende valize karar verdim artık kapı süsü çikolatası falan var sıkışmaya gerek yok hem valizden daha rahat alınır
-Aysenurrrr- Bende küçük boy valize hazırlıyorum. Bebeğe eşya kendine eşya derken doluyor zaten. Birde ben eşime bir tişört ve annem yanımda kalacahi için ona da bir tişört koymayı düşünüyorum. Sonuçta yaz mevsimi. Hem kullanmazsanız da eve geri gelir.
1prensesannesi__ Ceylin07 yani bence de simdi bide valiz hurçlari da var ya cok daha derli toplu duruyo