Annemioluyorum_ Nişan geldi sık sık tuvaletim geliyor ve kasılmalarım oluyor hastaneye gitsem mi çok kararsız kaldım 38+5
YoncaD Annemioluyorum_ benim kasilmalar uzun süredir var hala doguramadim ama bugunde saat basi gelen kasik agrilarim var dogurcakmiyim acaba bilemedim en iyisi yatip uyumak 😄😄😄 bende korkuyorum dogurmaktan ama bi an oncede olsun bitsin istiyorum 😩
Rumeysacelikk46 Suyun gelmedi ve kanaman yoksa hastanede uzak değilse sancın 10 dakikaya düşünce git benim doktorum öyle demişti mutlakada doktoruna haber et
Rumeysacelikk46 Bebek bir yere toplanıyorsa korkma kasılmadır o ama kasıklarında ve belinde adet sancısın fazla sancı varsa sancıdır sen yine de doktoruna haber et , çünkü bazen sancıları anneler hissetmiyor Allahım sağlıkla aldırsın kucağına
Annemioluyorum_ Rumeysacelikk46 devlet hastanesi olduğu için haber veremem maalesef. Çok teşekkür ederim amin inşAllah ❤️
Rumeysacelikk46 Annemioluyorum_ eğer kasılmaların çok sık oluyorsa , gidip nst çektirmen de fayda var canım ne olur ne olmaz 😊
Rabiul Annemioluyorum_ hadi hayırlı olsun su gibi doğumun olsun fazla da evde bekleme canım git hastaneye