Ayssee3 erken canım kalbini bozma hakılısın endişelenmekte ama önümüzde daha haftalar var 6+2 gittim kese var bebek yok dediler 6+5 gittim bebek var kalp atışı yok şüpheli dedi doktor acil kadın doğuma erkenden gel dediler ertesi sabah gittim kendi doktoruma hem bebek hem kalp atışı gayet güzeldi diğer doktorlar korkutmuştu beni sende duyarsın bebeğini görürsün sağ salim de kucağına alırsın inşallah hatta bebeklerini üçüz heralde çünkü🥰