BusrAsil2019 ikili tarama yapıyor ama detaylı çiğlide olmadığı için bana yeşil alan açtı şehir hastanesinde bahar hocada yapabilirsin dedi bende şehirde detaylı ultrasonu yaptım o dönem devlette yapanlar hiç memnun olmadığını okumuştum ama ben şehirden memnun kaldım açıkçası 40 dk ya yakın detaylı da kaldım.
15 gün oldu doğum yapalı oda iyiydi tek kişilik ti özel ile asla kıyaslanamaz bi devlet araştırma odası nasıl olursa öyleydi çok kötü değildi ama dediğim gibi özelle de kıyaslanamaz asla sadece refakatçı kimse o yanında kalıyor erkekleri doğumhaneye almıyorlar maalesef sadece doğum yaptıktan sonra alıyorlar yanına onun dışında refakatçın kimse o yanında duruyor hatta benim doğuma kadar yanımda kalmıştı refakatçım ıkınma esnasında çıkardılar o sırada zaten artık doğum yapıyordum bana denk gelen doktor ve ebeler aşırı iyiydi çok memnun kaldım ben.
Özel oda talep etme hakkında hiç bir bilgim yok açıkçası 🌿