 
Arkadaşlar merhabalar, 7 hazirandaki testim tam net çıkmamıştı bende pik değildir diye o günü değerlendirmedim bir gün sonra tam netleşmesini bekledim fakat öyle olmadı. Testi ilk defa yapiyorum sizce 7 hazıran benim yumurtlama günüm mü ?