Sunshine48 Feride_01 benimki gecikme daha yeni olduğu için güzel yüksek ama normal mi tabi gününe göre bilmiyorum
Sunshine48 Duyguudaa aa çok güzel eğer ilk günü öyle olması normalde demekki benimki de iyi çok şükür 6 ay önce düşük yaptım da korkuyorum yani sürekli aklımda her şey ❤️
Feride_01 Sunshine48 tabiki normal iyi düşünelim iyi olsun seninki regl biter bitmez döllenmiştir ondan yüksek olabilir bana doktor dedi 26 sı döllenme olmuş ondan çünkü 25 yumurtam çatlamıstı
Sunshine48 Feride_01 doğru canım olabilir haklısın inşallah güzel sonuçlanır sağlıkla kucağımıza alırız 🥲❤️
Sunshine48 Duyguudaa inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin isteyenlere tez zamanda nasip etsin sağlıkla büyütmeyi nasip etsin herkese inşallah 🧿❤️