Sosyolog-anne hamılelıgımın basında çok kötüydüm Kndı basıma ıllıadın kullandım kbb gıttım ıllıadın bagımlık yapar nıe kullandın diye doktor kızdı gıt baktır bebeklere ya bırsey oldu dıye nasıl korktum kadın doğum broşür olmaz dıyıp zyretek diye şurup verdi alerji olmuşsun diye gecmedı burun yıkama verdi bır gün sonda yıne kbb gıttım hamılelıkde olur dedi zor durumda olursan ıllıadın kullan dedi kullandım biraz gectı sızde doktorunuza sorun ılac verır sızede çok gecmıs olsun