Gizem111 Canım kızlarımm yarın 31+4 olcaz ve özele muayeneye gitcem. 32. Hafta çalışamaz raporu istesem verir mi sizce daha önce alan var mı
fm-112 Gizem111 kurumunuz özel hastaneyı kabul edıyor mu onuda sorun bir ıstersenız calıstıgım yer sadece devlet be üniversite hastanelrınden kabul edıyor
zelis63 Gizem111 yapamıyorum de belim ağrıyor de alttan ağrım oluyor de neden vermesin ben 17. Haftamdan beri evdeyim yurt dışında yaşıyorum tabi Türkiye sistemi nasıl bilmiyorum
Gizyy Gizem111 biraz gittiğiniz doktorun inisiyatifine göre değişiyor bence. Ben de sizinle aynıyım 31+4üm bugün gittim bana verdiler.
Rabiul Gizem111 32 de veriyor canım ben istemedim 33 de çalışamaz raporu aldım 32 de zaten yasal olarak iznin başlıyor sen istemezsen çalışabilir den devam edip çalışıyorsun çalışmak istemiyorsan da raporunu alıyorsun
Rabiul CnY7 alabilirsin canım ben 32+1 de çalışabilir aldım 33+1 de çalışamaz çevirdik. Benim 32. Haftam pazar gününe denk geldiği için pazartesi 32+1 den baz alarak yaptık
CnY7 Rabiul benim de başka bi zamanım yok o yüzden 32+3 de anca direk gidip çalışamaz alabilirim ilk çalışır almak kafamı karıştırdı öyleyse sorun olacak
Rabiul CnY7 ben çalışmaya devam ettiğim için çalışabilir aldım 1 hafta daha çalışıp sonra çalışamaza çevirdim 32 de izne çıkmadım yani
LorininAnnesi Suan 33/5 degim rapor alamadim bayram tatili dolayisiyla suan rapor almam gerekiyormu calisabilir veya calisamaz diye? Sureci bilmiyorum ne yapmam gerekiyor
Irmakabla Rabiul merhaba bende yıllık izne çıktım sonrasında devam etmeyecegım için 32+4 üm çalışamaz yada çalışabilir de almadım temmuzun 2 sinde randevum 33 olmuş oluyorum sorun olur mu acaba
Irmakabla melllceyyy 32 bitmeden almak gerekıyormuş kesinlikle alınız çalışabilir raporunuzu ben şimdilik hallettim gibi muhasebeye teslim ettim umarım doğru şekilde işlenir