Orucu12 bizde 14+2 olduk ama cinsiyeti kesinleşene kadar bişey almayı düşünmüyorum cinsiyet tahmini aldık ama güvenemedik 16. Haftayı bekliyoruz şuan öğrendikten sonra da yavaş yavaş alırız ama 8. Ayıma gelmeden lazım olan şeyleri bitirmeyi düşünüyorum