Aynuranneoluyor @"Nurbozdag08 ay benimki pekii. [https://mutluresim.com/images/2024/06/15/zZmPZB.jpg](https://)
Nurbozdag08 Huseynli_xedice benim kesenin sağ tarafındaydı hep kız dediler doğru çıktı solda olunca da erkek oluyormuş
Nurbozdag08 Huseynli_xedice bilemeyiz tabi kızda çok mide bulantısı baş dönmesi oluyor beni çok zorladı ama erkek olup bunları yaşayan tanıdıklarım da var biraz bünyeyle alakalı genelde
Nurbozdag08 Ummu__Meryem canım bilemiyorum ben anlamıyorum sadece sağ taraftaysa kız sol taraftaysa erkek dediler çoğunluksa da tuttu benim de tuttu ondan seninki ortada kalıyor ya anlayamadım
Huseynli_xedice Nurbozdag08 Mide bulantısı baş dönmesi var bende, bide ben solda kız oluyor diye duydum, internette de öyle yazıyo, yinede herkes farklı yorumluyor
Nurbozdag08 Huseynli_xedice benm de tam tersiydi araştırdıklarım ve sağdaydı kız olucak inşallah herkes farklı yorumluyor dediğin gibi