34 haftaligim bugün buraya da yazmıştım hastaneye geldik corinadan direk şüphelenilen ates çok yüksek balgam var gogus ağrısıyla çok korkuyorum hamilleikt3 çok büyük sorun dedi dahiliye yaşayan var mı sadece 1 ay kaldı doğumuma çok korktuk sonuc 24 saate çıkacakmış evde bir evladimda var alerjik astımı var ya ona gecirdiysem ya bebegime birsey olursa