Hanımlar geçen hafta cuma 6+0 ken doktoea gittik karından keseti yolk sacı gördü çok iyi 6 haftalık uyumlu dedi bugün gittik tekrar kalp atışı duymak için 6+6 olması gerekeirıen ultrasonda 6+1 çıktı ve kalp atışı çokk derinden düzensiz ve cılız geldi gayet normal dedi doktor yeni oluşuyor bebek dedi. 1 haftada 1 günmü büyüdü anlamadım kalp atışı kaç diye sordum şuan belli olmaz dedi kendisimi yanlış ölçyü yoksa nedir anlamadım başına gelen var mı? Geç döllenme olduğunu düşünmüyorum bat günü 270 beta ile öğrendim