Bugun doktora gittim 31+6 haftaligiz. Bebisimin kilosu 1731 kg boyu 42 cm geldi. Normalde kiloya fazla takılmam ama doktor 1850-1900 olmasını istiyoruz bu haftada bacak boyu da biraz kısa dedi. İstemsizce takıldım kendimce vicdan yaptım yeterli beslenmiyor muyum diye. Mümkün oldukça yediklerime dikkat ediyorum aslında. Başka neler yiyebilirim. Sizler kac haftalık kac kilosunuz