Kızlar bugün normal kontrolüm vardı karnım ara ara kasılıyordu artık bu haftalarda normal diye düşünüyordum tabii 36+5im bugün sonra kontrolden önce lavaboda 2-3 cm sarımsı sümüksü bişey geldi kontrole gidicem diye önemsemedim zaten sonra kontrolde bebeğim geçen haftaya göre çok kilo almamış 2800 falan tahmini kilosu haftasına göre düşük değil ama kilo alımı yavaş doktorum erkene çekebiliriz sezeryanı dedi ve karnım usg esnasında da çok sertleşiyordu resmen kasılıyorsun nstne bakalım dedi nstde de sancı çıktı bebeğim hala makat geliş hiç dönmemişti zaten, anesteziye soktu beni sonra serviks uzunluğuma baktı çok düşmemiş ama açılman başlamış dedi alttan muayenede etti basıyor aşağı bebek dedi lavaboda gelen şey içinde nişanın da gelmiş dedi ve haftaya cuma için sezeryan günümü oluşturduk hiç dinlen kalkma dedi ama haftaya kadar bekleyeceğini sanmıyorum zaten ağrın olursa hemen gel dedi şimdi benim sorum şu benim gerçekten ağrı eşiğim yüksek şu an mesela aşağı bir baskı var karnım toplanıyor ama kendim iyiyim gayet biraz büyük tuvaletimde var gibi karnım ağrıyor gibi ama stres de yapıyorum o yüzden de olabilir, şu olursa kesin hemen git hastaneye dediğiniz ne var ya da sizce direk gitmeli miyim şimdiden okuduğunuz için teşekkürler