iremmgk555 Kızlar 13haftalıkta adet olacakmıs gibi kasık bel ağrısı normal midir gün içinde ara ara gelip gidiyor cok rahatsız etmiyor ama hissettiriyo
Maye123 iremmgk555 Bende aynıyım 4 haftalık hamileyim bazen kendimi yorduğum zaman daha şiddetli oluyor
basakc36 iremmgk555 Evet oluyor canım benimde vardı ve hâlâ oluyor .Regl olacakmışsın gibi bi sancı ağrı.Doktorum sorun yok rahim büyüyor ondan demişti ama şu an 21. Haftadayım idrar yolu enfeksiyonumdan dolayı yine aynı sancılar ara ara oluyor