Deletedmom197 Yarendenizz benimde aynı. Ama doktor gelişim geriliği var dedi anlamadım hiç bişey ya sizede bişey dediler mi acaba
Ozge1008 Deletedmom197 benim 30 haftalıkken 1100 gramdı doktor gayet iyi demişti canım neye göre gelişim geriliği varmış? İçini ferah tut gayet iyi kilosu
Gulay123 Biz dün doktor amcamızdaydık 28+5te 39 cm 1216 gr dı gayet iyi dedi doktorumuz canım ben de biraz endişe ettim kilosu az gibi geldi ama doktorumuz iyi dedi
Sonayyy Bnm ki 27+2 1350 dedi bgn bana fazla geldi bi hafta ileriden gidior onemli dedi ama icime kusku dustu baska dr a gorunmeyi dusunuyrm
Sumeyyekaratas Kızlar bende 28 haftalık hamileyim göbek çevremde aşırı bir ağrı var sanki bıçak saplanıyor gibi yasayaniniz varmi?