Kızlar yarın kısmetse 38+5e giriyoruz, 35.haftadan beri bebeğim zaten kanaldaydı artık inanılmaz zorlanıyorum uykularım hiç yok, sürekli olarak kasılmalarım var geçen hafta 2cm açıklığımda vardı. Eğer daha önce bilenler varsa hamileliğim hep çok problemli geçti artık biran önce bitip kızıma kavuşmak istiyorum. 🥹 Bayramda doktorum tatile gideceği için kendimi güvende hissedemedim. Yarın akşam hastaneye yatış yapılacak vajinal fitil ile doğumum başlatılacakmış. Kısmetse normal doğum istiyorum. Şimdiden iyi dileklerinizi dualarınızı bekliyorumm 🙏🏻🩷