Kızlar 2 kez dış gebelik bir olumsuz tüp bebek denemesinden sonra 2.denememde çok şükür bugün keseyi gördüm ama sevincimi yaşayamıyorum. Doktor kese rahmin köşesinde çok istediğimiz biryer değil dedi tüpe yakınmış. Bayramdan sonra tekrar gideceğim bu durumu yaşayan var mı sonradan ortaya kayabilir dedi doktor takip edecek