Md20 Kızlar pazartesi kan verdim dün ve bugun sabah test yaptm tet pozitif ama kanda cikmadi ilk kizimda da oyle ogrenmistim varmidir gebelik bat 22 ama 26 gune bir adet döngüm 3 gün snra yani bat
iremsevinc Md20 canm Bnmde aynıydı adetten 3 gün önce kan verdim <5.0 çıktı evdekiler pozitif cıkıodu sonra adetten 1 gün önce verdim o zaman öğrendim şu an 21 haftalık oldum
Merve-metin Md20 5.3 pozitif canım takip gerekiyor 2 günde bir sağlıklı artış olup olmadığını takip etmen gerekiyor
Md20 sweetmom_ sweetmom_ İnşaAllah canm negatif dediler ama 3 haftalik gozukuyo uygulamada acaba ondan mi gozukmedi kanda dedim bnde
MrvBK Md20 Kuzum referans aralığı bazı yerlerde 0-10 oluyor. Eğer öyleyse ondan öyle demiştir. Sen bikaç gün sonra tekrar kan ver bence artışı kontrol edersin
Merve-metin Md20 tamam canım adetin gecikene kadar bekle sonra tekrar testi tekrarla normalde dediğim gibi senin değer pozitif sayılıyor sen bi kaç gün sonra evde de idrar testi yapıp takip edersin koyulaşma var mı yok mu diye
huvuuuuff iremsevinc yaa maşallah kısa sürede ne kadar yükselmiş ben de 3 gün kala verdim 2 çıktı yarın adet günüm ama inşallah yükselir değerim sağlıklıca