Aysenuer Kizlar 36 haftada doğum yapanlar bebeklerde herhangi sorun oldu mu benim sancılar çıkmaya başladı 13 gün sonrası sezeryan günüm ama sanki durmicak gibi hissediyorum 3 kg civarında bebek suan
Fatma_ecem4 Aysenuer 36 haftada risk olmuyor canım genelde bende 36+5 de yaptım suyum bittiği için bı sorun olmadı sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 😍
Meliss4321 Aysenuer bende 36+3 yaptım bebeğim 2500 kg hiçbir sorun olmadı küvez falanda olmadı merak etme sağlıkla kavuşursun bebeğine
Busragokhan0911 Aysenuer benimde öyle çıkıyor canım. Ben yarın doğuma gireceğim ama girmeseydim doktor bayramda doğuracak gibiydin sancılar başlamış benek kanalda dedi. Yarın tam 38im. Doktorum bayram sonrası istiyordu. Ben öncesine aldım
Aysenuer Busragokhan0911 sağlıkla kucağıniza alın bende 36+3 teyim Dr 24 haziran gün verdi ama bakalm dayanabilecek mi
Busragokhan0911 Aysenuer inşallah dayanır canım kardeşim de 35+5te düzenli sancılanmıştı. Ciğer geliştirici vurdular. Sancıları durdurdular. Doğuma kadar da bir sıkıntı olmadı