Herkese merhabalar ikili test yaptırdık bugün test sonucunda down sendromu için 1:906 t21 riski 1:808 düşük risk çıktı sizce bir sıkıntı olur mu? Ense kalınlığında falan bir sıkıntı yok nipt fetal dna önerdiler yaptırmayı düşünüyoruz ama sizce bir risk çıkar mı daha önce başına gelen oldu mu