Kutsal_koc Merhaba hanımlar anlayan varsa lütfen yorumlayabilir misiniz, bebeğin kalp atışında sıkıntı var mı Tersten çıkmıs fotoğraf
Kutsal_koc umrumdadegil üstteki mi bebek hareketini gösteriyor acaba ? Aslında hareketlerini baya hissediyordum
Kutsal_koc umrumdadegil evet tjersr çekildi bebek hareketleri iyiydi kalp atışıyla ilgili iyi görünmüyor dedi hareketten ziyade ben onu anlamadim
umrumdadegil Kutsal_koc düz çizgi olarak gitmemesi gerekirdi dalgalanmalar olması lazımdı. Bir sıkıntı mı vardı ne için gitmiştin
Kutsal_koc Seyma-10 yaa bu çekildiğinde hareketlerini hissediyordum tekrar çekilince zaten bebek hareketleri iyiydi doktor nst kağıdını vermiyor zaten ben bunu ilkin çekmiştim öyle kaldı.
Seyma-10 Kutsal_koc benim ilk doğumumda böyle bişey olmuştu ama kağıdı tam hatırlamıyorum kalp atışları yavaşlamış demişti solunumu sezeryana almıştı bi kaç saat içinde stres yapma haftan iyi zaten
Kutsal_koc umrumdadegil Hayri hiç bir sıkıntı yoktu rutin kontrol için gitmiştik bebek hareketlerini de gayet hissediyordum iyiydi