keremtahamom_ Bugün 39+2 bitti kızlar bekliyoruz ama gelen giden yok sıcaklardan eridim hareket edemiyorum hiç. Doktorum pilatesi arttır dedi ama sıcaktan yapamıyorum siz ne durumdasınız, neler yapıyorsunuz doğum için
miavega keremtahamom_ ben daha 31 deyim ben bile zor hareket etmeye başladım. Allah tez zamanda bebişini sağlıkla kucağına almanı nasip etsin canım 🤲🏻
hasret1922 keremtahamom_ 39 dayim bende valla odem sicak agri oluyo nstde bisey cikmiyo valla bugun kontrol vardi agri suyun gelmesse bayramdan snra pazartesi gel dedi 40 da bitiyo agladim bugun bunaltidan hevesim kacti doggurmayacagim diyorum esime guluyo🤣🤣
777gonul_ keremtahamom_ bende 39+1 haftalık hamileyim ne gelen var ne giden bugün kontrolüm vardı açılma yok ama bebek tam doğuma hazır pozisyonda çatı kemiklerim ortdadan ikiye ayrılıyor sanki çok fazla ağrıyor zor yürüyorum uzaninca sağa sola doğru donemiyorum çok fazla toplanıyor sertleşiyor ama doğmak istemiyor açıklık 0
Aslysf keremtahamom_ 39+6 ya kadar hiç birşeyim yoktu bebek aşağı bişe inmemişti doktora pazartesi gel sancıyla doğumu başlatalım dedi beni o korku sardı o gün merdiven indim çıktım rabbi yessir okudum bol bol ördek yürüyüş ü yaptım o gece sancılarım aniden başladı 😁
keremtahamom_ hasret1922 😄😄 ya en hayırlı zamanda sağlıklı gelsinler inşallah sıcaklar başlayana kadar daha kolaydı her şey 🥵 40ta çağırınca ne yapacak peki suni sancı mı deneyecek yoksa sezaryen mi
hasret1922 keremtahamom_ bakcak duruma gore zaten seker var 4 olursa sezeryan olur gibi konustu bir normal dogumum var simdilik normal bekliyorum
keremtahamom_ hasret1922 anladımm hayırlısı o zaman😊 beni de cumartesi çağırdı tekrar 39+4te bakalım ne olacak
keremtahamom_ Ayseee111 bende o da yok beyaz akıntı oluyor ama çok daha fazla geliyormuş sanırım nişan olduğunda
keremtahamom_ 777gonul_ benim de öyle aşağıda hissediyorum baskı da var ama açıklık yok gelme belirtisi yok 🤷🏻♀️
keremtahamom_ Aslysf ay ne güzel😄 bana da pilates dedi bol bol, ördek yürüyüşü sordum o kadar yorma kendini dedi squat falan yapıyorum ama inşallah benimki de gelir kendi kendine☺️