Benim en başından beri bebeğim 6 gün geriden geliyor geçen ay 2 gün öne geçmişti bugün 2 gün geri çıktı çok üzüldüm bebeğim geriliyor mu diye doktorum normal dedi ama duygusalim.zaten sağlıklı besleniyorum ama bebeğimin öne geçmesini nasıl sağlarım ?