Vodah doktorlar için bişey diyemem herkes kendi tecrübesine göre yorumluyor. Korkmayın, kortuğunu şey başınıza gelmesin. İçinizi ferah tutun. Korkup düşündükçe strese girceksinz bebiş zamanında doğması gerekirken belki sizin yaptğiniz stresten gerçekten erken doğacak 😔 İnanışınıza göre dua edin, telkin yapın, meditasyon yapın, Esma’ların gücünden yararlanın. Bebişiniz kendisi için ne zaman doğruysa o zaman dünyaya gelir 😇