merva35 benim geçen ay hiç büyümedi bu ay ise aşırı büyüdü 22 mm ye kadar normal kabule diyoruz dedi doktorum ama benimkiler 25-27 mm arasındaydı bugün kan testi verdim hamileyim anlamadım ben de nasıl oldu kist yapar bu büyüklükte çünkü öyle dediler