ayanarta1 Kızlar benim ikinci gebelik ilk sezaryen idi. 30 hafta bitmek üzere iki gündür dikişlerimde yanma var sızlıyor. Neden oluyor anlamadım bebeğin eşi çok olmasada aşağıda denmişti acaba dikislere yapışmış olabilir mi diye endişe ettim yaşayan varmi