aaydingulsahhh Gebeliğim sabahtan beri 3 kere sandım oldu 5 dk kadar sürüp durdu karnımın sağ tarafına doğum sancısı gibi sancı vuruyor içeride birşey geriliyor o anda … acaba normal mi? Endişe etmeli miyim?
bahardaa aaydingulsahhh o hafta neyin sancısı ki bu ağrı desen normalde sancı giriyor diyorsun bence bi acile gidin
Crocus20 aaydingulsahhh benimde ilk gebeliğimde aynı 15. Haftada dediğiniz gibi dehşet ağrım olmuştu. Rahim ağzınız kısaysa ve gebelik büyüdükçe maşesef açılmaya geçiyor bu da sizde bu şekilde ağrıya sebep oluyor. İnşallah değildir ama doktorunuz bi baksın kesinlikle. Benim dikiş atılmıştı ertesi gün
Fyz_a aaydingulsahhh bencede bi acile gidin 15 haftalik dusuk yasadim ihmale gelmez insallah bisey yoktur
Mery6619 aaydingulsahhh bende 17 haftalığım arada kasılmam oluyo dra sordum dinlenince geçmiyorsa mutlaka gel dedi
Btlshnnn aaydingulsahhh geçmiş olsun inşallah bir sorun yoktur gittiniz mi doktora bana da bugün oldu sinirlendim baya bi kasıklarım da ağrı oldu
aaydingulsahhh Btlshnnn gerilmeler bence hareket 3. Gebeliğim o sancı esnasında o kasılma gibi gerilmeleri hissettim ve sonrasında da hissedince gitmedim hastahane uzak kimsem de olmayınca 2 çocukla zor oluyor .. 27 sinde kontrolüm var o günden sonra olmadı