SARAMAZE19 Meraba anneler ve anne adayları Bn 3 yıldır troit hastaligiyla uğraşıyorum ve ilaç icmiodum bu sebebten gecmiodu Kilo dan dolayı gizli şeker cıktı 6 7 haftalık hamile iken kan verdim ve hiç biseyimin olmadığını söylediler inanmak istiorum ama olmuyir yani zehirli troit geciriorum ve ilaç kullanmadim nasıl hamileyken yok olabilio zayiflamadimda ankara zübeyde hastanesinde verildi 7 tüp kan verdim ve sonuç hiç bise tuhaf gelio inanamiorim😑😑😑
zge_frdi SARAMAZE19 bende yoktu gebelik testinde düşük çıktı diye hemen ilac yazdılar. Baska bir doktora gidip tekrar tahlil yaptir derim