Mikrofon0 Kızlar hamileliğimin 30+5 haftasında yım doktorum baş geliş pozisyonu almış dedi kızım olacak inşallah ve midemin olduğu kısım çökmüş gibi artık alt taraf da hissediyorum böyle olan varmı
Meneksem Mikrofon0 ben de 38. Haftadayım canım 3 parmak kadar aşağı indi 4 parmak olunca doğum olur diyorlar bakalım hayırlısı :)
Mikrofon0 Gaye1402_ amin hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah ama bana da çok erken daha biraz korkuyorum 🙃
MuhammedYusuf56 Gaye1402_ bende aynı durumdayım 36+4′teyiz oğluşumun gelmeye niyeti yok gibi hayırlısı olsun bekliyoruz prensimizin keyfini