Mervican
18 haftalık gebeyim 3 gün önce doktora gittiğimde bebeğin beyninde 5.6 mm çapında kist olduğunu hamilelerin sadece %5 göründüğünü söyledi pek açıklama yapmadı takip edicez 3 hafta sonra detaylı ultrasona gir bakalım büyüyecekmi falan dedi. Ne 2 li nede 3lü test yaptırdım. Nette araştırmama göre tek başına korkulacak bişey deği ama down sendromlu çocuklarda görülür falan diyo. Aranızda başına böyle bişey gelen oldumu korkuyorum zaman geçmiyor bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?