Zynp12 Nurnisanur bı zararı olduğunu bıri mi söyledi birinden mi duydunuz zararlı olan birşeyi neden Dr yapsın ki 🤔
Nurnisanur Zynp12 eşim bir zararı olmasından endişe ediyor o yüzden sordum ama bana kalsa da bir sıkıntısı yok
aslhnkrts9 Nurnisanur hiç bi zararı yok sadece hafif bebek hareketlerinde azalma yapıyor bi iki gün acaba onu mu duydunuz
Zynp12 Nurnisanur dediğim gibi zararlı birşey olsa zaten Dr vurmaz erken doğum riskine karşı vuruluyor o iğneler bebeğin ciğer gelişimi için❤️
Firdevsk66 Nurnisanur bende o iğneden sonra sadece şeker kaldı insülin kullanıyorum ama çocukta sıkıntı yok
Elifecemom Bende 2. hamileliğimde vurdurdum, eşimde vurdurmasak mı diye düşününce 3 tane kadın doğum doktoruna daha sorduk bı sıkıntı olmaz dedi hepsi bende vurdurdum bir sıkıntı yaşamadım 😊