Kaşar ,muz,düzenli et ,sebze,bol su ,hareket.Yani sağlıklı yaşamak ve stresten uzak olmak.Tabi genetik faktörler de etkili.Bebege giden göbek kordonu 3 damarlı olunca bebek iyi besleniyor.Bebegim zayıf kaldı diye strese girerseniz daha kötü olur.Mevsim sebze ve meyveleri yemek sakin kalmak ,multivitamininizi hergun almak bunlar bence önemli.Benimki 2-3 hafta önden gidiyor.Ben de şuan normal doğmayacak mi yani diye endişeliyim.Cunku 4 kilonun üzerine çıkarsa normal alamam dedi doktorum.Fazla büyümesi de kötü yani