Mervebes Bende tam az önce braun 6525 modelin yorumlarına baktım. Bende şöyle bir alışkanlık var bir ürünün yorumuna bakarken önce 1ve 2 yıldız verenlerin yorumuna bakarım. Çünkü 5 yıldız verenler genelde firma kendisi yaptırıyor o yorumları. (e ticaret firmasında çalıştığım için biliyorum) Braun da ki yorumlar da herkesin şikayeti aynıydı. Her seferinde yanlış ölçüyor şikayeti vardı. Fiyatı da az değil 2400₺ verecek insan, parasına mı yanarsın yoksa çocuk hastalanınca yanlış ölçüp yanlış yönlendirmesine mi bende vaz geçtim nedense o markadan.