Hanımlar 2.5 haftadır faranjit ve mevsimsel alerjik astım olmuşum geçmiyor ne yaptıysam doktora dahi gittim verdiği bitkisel şurup dahi kesmedi neler neler denedim fayda etmiyor derdime bir çare diye bağırmak istiyorum geceleri öğlenleri uyuyamıyorum