Betuleva Kızlar 7+2 haftalık gebeyim. 2hafta önce hafif kanamam oldu progeston verdiler. O zamandan beri durmuştu kanamam. Demin yine geldi peçeteye silinince pembe. Normal mi ilaçta kullanıyorum. Eşimde işte yalnızım. Panik yaptım biraz.
mucizemgelsin61 Hımm kanama iyi birşey değil canım ya doktora gitsen iyi olur progestan durduruyor kanamayı bi süre ama sıkıntı varsa illaki yine kanama oluyor kendimden biliyorum çünkü
Betuleva İnşallah bişey yoktur ya. Peçeteye geldi. İlk gittiğimde doktor adet kanı gibi olursa gel demişti. Beklesem mi biraz bilemedim.
Symnr166 Betuleva beklemeni tavsiye etmiyorum şahsen önceden düşük yapmış biri olarak. Seni korkutmak istemem ama gitsen senin için daha iyi olur canım sağlıkla kucağına al inşallah.
Betuleva Symnr166 amin çok sağolasın doktorumu aradım simdi kanama durdu. Korkulacak bişey yok kasıklarında ağrı var mı diye sordu yok dedim. Enfeksiyondur dedi. Kanama şeklini sordu. Pembe dedim. Zaten kanama alanı vardı onlar dökülüyordur dedi. Devam ederse yarın gelirsin dedi. Kontrol edicem devam ederse bu aksam giderim yinede canım. Çok zormuş böyle şeyler. Allah kimseye yaşatmasın inşallah
Neferut Betuleva amin canım benim bu işler tabi ki aksatmaya gelmez doktorunla irtibat halinde ol ama benim doktorum regl kanı gibi koyu gelirse korkmalıyız demişti yine de kanamanın hiçbiri iyi değil ama stres yapma doktor da önemli değil demiş zaten