FyA Merak ettiklerim bebek doğdu eve geldiniz öğlen aksam vs ismi hemen ogün mü konuluyo nasıl oluyo bu işler bilgim yok 🙄 hocamı koysun babamı nasıl
Ozgis1s FyA 7 gün içinde koyulması iyi diye biliyorum ayrıca yine yanlış bilmiyorsam bebeğin babasının ismi okuması sünnetmiş. Ama tabi hoca da yapabilir orası size kalmış. Daha iyi bilen arkadaşlar vardır bende öğrenmiş olayım 😍
ASE6154 FyA ilkinde odaya çıktığımızda okumuştu eşim, ikincide ben ameliyattayken kızımı çıkardıklarında okumuş 😊 yanlış değilse bekletilmemesi iyi diye biliyorum ama birkaç gün içinde koyabilirsiniz 😊
nurhuma17 FyA bizim yedinci günümüz dolduğunda babası abdest alıp sağ kulağına ezan sol kulağına kamet okuyup ismini söyledi sonra dua ettik bitti gitti🥰😂❤️
Seyma2424 Evet geldiniz ve yeni bir hayat düzeni başlıyor sizin için artık ☺️benim babam hastanede kulağına ezan okuyup daha sonra ismini söyledi babasıda zaten kimlik işleri ile falan uğraşıyor du o sıra
metemom_ FyA ismi hocanın koymasını öneririm biz yeğenimin ezanını hocaya okumuştuk çok güzel dualarla koyulmuştu ismi nazar olmasın diye hoca bilmediğiniz bir isim daha okudu kulağına yine de babasına da okuyabilirsiniz tabiki
aslhnkrts9 FyA biz iki hafta sonra koyduk çünkü bi hafta hastanede kaldı bebek tamda. Kadir gecesine denk geldi eşim okudu ismini kulağına