_-7_- Bende de vardı 3 ay içerisinde geçmesini bekliyoruz dedi doktor ki o zamana kadar geçiyor. Yerleşme kanaması yaşamadım ben muhtemelen o yüzden oldu içerde kaldı diye düşünüyorum. Sizde de benzer bi durum olmuş olabilir. Vucut cimridir, o kanın içinde ki demiri, değerleri emip atıyor denmişti bana. İçinizi rahat tutun, bence geçer❤️