Kadriyekurt13 Kızlar 34 haftalık gebeyim idrarımda eritrosit pozitif çıkmış idrar yolu enfeksiyonum var acaba ondan mı kaynaklı bilgisi olan var mı doktor randevum 2 hafta sonra size sormak istedim.
1palyaco Kadriyekurt13 gebelikte kaç kez idrar verdiysem eritrosit bende de fazla çıktı hatta bazı değerler de öyle . Ama gebelikte bazı değerlerin yüksek çıkması normal doktorum dedi . Aşırı bir fark olsaydı ona göre müdahale edecekti .
Nuib Kadriyekurt13 aynı benimkindede poztf 16 haftaligim idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik alıyorum ama eritrosit ne oluyo peki yani kötü biseymi
Kadriyekurt13 1palyaco Kaç çıkmıştı senin olması gereken 0-3 iken benim 10 çıkmış sence çok yüksek mi
1palyaco Kadriyekurt13 ilk 8 çıkmıştı . Martta verdiğimde 18 çıkmıştı . Herhangi birşey kullanmadım hap vs gibi . 1hafta önce tekrar verdim yine 8 çıktı. Yani su alımına dikkat edin sorun yaratacak değer değil tabi doktorunuz daha iyi bilir . Ama benim doktorum bu şekilde söyledi .
Kadriyekurt13 Ebmffeg Sonuçlarımı henüz göstermedim doktoruma hemşire bi tanıdığım var ona attım o da enfeksiyondan dolayı olabilir dedi çünkü taş ya da kum döküyor gibi değilim bir de erken doğuma sebep verebilir dedi ondan korktum olmadı yarın özele gidip göstereceğim