Kızlar 37+0 haftalık olduk. Bugün devlette nst ye bağlandım. Bebeğim çok hareketliydi. Bazen kalp atışları 120 nin altına düştü. Doktora gösterdim kalp atış hızı sınırın altında dedi. Tekrar çektir yine aynı çıkarsa yatış yapacam dedi sonra tekrar nst çektirdim. 120 nin az altına düştü sonra 130 140 lardaydı. Doktor sorun yok dedi. Geldim eve. Korktum biraz. İsterseniz nst resimlerini de atabilirim . Başına böyle birşey gelen var mı