esolinaaaaa Kızlar 23 + 4 olduk şuan su gibi ishal oldum yarın doktor randevum var sizce acile gitmeli miyim ?
1palyaco esolinaaaaa o derece ise bence bi gidin . Bende ishal oluyorum ama o derece değil o derece olursa doktorum risk oluşturabilir demişti . Su alımına dikkat edin su çok kaybedersiniz .
Esrlndnz 28+5 im 2 gündür bende ishalim karın ağrısı da var tek çare sıvı taktırmak ve bol su maalesef
birkimseee esolinaaaaa gittiniz mi doltara ne dedi ben de birkaç gündür var ama ishal yapıcı bi şeyler yediğim içindir diye düşünüyordum
esolinaaaaa birkimseee gittim şuan serum takılacak bende karın ağrısı mide bulantısı falan da var canım