Furutti Bugün kontrolden geldim boyumuz 53 cm kilomuz 3.459 gr olmuş hiç bir doğum belirtisi yok suyun gelirse bekleme gel dedi 😧 nasıl olacak bu işler daha kilo alir mi korkuyorum 😂 sizlerde durum nasıl
Selale_bati Furutti bende bugun muayinem vardi 37+1im 3kilo 50 gram olmus kuzum sanci falanda cikmadi
burcuyasin Furutti boyunu kilosunu bilmiyorum ama bebek gelmiyor bi türlü 4 gunum kaldı kırk hafta olmasına yokk 🙄
Furutti Selale_bati maşaAllah Allahım hayırlıca kucagimiza almayı nasip etsin kiloyu birden alıyorlar sanırım
Yaseminztrkzcan Selale_bati benimde aynıydı 37+1 de 3050 idi bana az geldi kilosu ama dr uyumlu haftası ile dedi neden üzüldüm bilmiyorum az geldi kilosu 😐
Furutti burcuyasin ayyy sayılı gün olunca hiç gelmeyecek gibi geliyor Allah yardımcın olsun insaAllah canım hayırlısıyla kucağına Alırsın insaAllah🌼
Selale_bati Yaseminztrkzcan banada ogle sogledi dogana kadar 3 bucuk olur belkide gecer fazla kilolu olmasini istemiyorum zaten normal dogum olcak korkuyorum doguramam diye okadarda kotu degil simdilik kilosu
Yaseminztrkzcan Selale_bati bende normal doğum istiyorum ama çokta korkuyorum açıkçası kararsızım baya 😂
Selale_bati Yaseminztrkzcan valla korkunun ecele faydasi yok devletde olucak dogumum korksamda korkmasamda simdilik bir sorun yok diye normal dogum gozukuyor🤲🙄😂😂